понеділок, 19 листопада 2018 р.

PR професії у дослідженнях Fun-Route

Працюючи над зйомкою відеороликів, ми одночасно вивчаємо професії, які застосовуються при його створенні, обробці та поширенням  на ринку. Наші відео відзняті не професійно але ми намагаємося їх удосконалювати.
Сьогодні ми пропонуємо відеоролик для реклами бару Julian
Команда Fun-Route спробували свої сили у створенні рекламного відеоролика та провели дослідження, щодо фахівців, які працюють над  рекламними  відеороликами: спеціаліст по контекстній рекламі, копірайтер, маркетолог, продакт-менеджер, кріейтор, медіабайєр, промоутер, звукооператор, звукорижесер, дизайнер комп’ютерної графіки та ін.
Рекламні ролики зайняли впевнену позицію в формуванні сприятливого іміжду та презентації продукту будь-якої організації, яка налаштована підвищити довіру споживачів. Позитивна увага і лояльність з боку клієнтів, а отже підвищення прибутку — мета виробництва рекламних роликів. За допомогою відеороликів можна проінформувати цільову аудиторію про новий продукт, розширення мережі кафе, магазинів.

Немає коментарів:

Дописати коментар