пʼятницю, 15 лютого 2019 р.

Волейбол - гра, яка змушує завмирати серця


Наша команда «Feketa’s children» бере активну участь не лише в чудовому проекті «ПрофіКемп», а і в інших шкільних та позашкільних заходах. Капітан нашої команди Скубенич Надія захоплюється волейболом.  Вона каже: «Для мене волейбол це не просто спортивна гра, це гра, від якої я дістаю багато позитиву, радості, а головне адреналіну. Людина, яка не грає волейбол, не зрозуміє мене і сенс моїх слів. Вона має відчути це. Відчути той момент, коли м’яч у твоїх руках і від тебе залежить результат, це не передати словами. Я маю наміри в майбутньому пов’язати своє життя з волейболом, тому активно відвідую тренування і, звичайно, змагання. Так, нещодавно пройшли змагання в Ужгороді, які вирішували, хто потрапить у фінал. Серед чотирьох команд, я зі своєю командою вийшли у фінал. Для нас це стало несподіванкою, і не лише для нас. Наш тренер і представник Перечинського  районного відділу освіти також були приємно здивовані, тому що вперше жіноча шкільна команда вийшла в фінал. Ми активно слідкуємо за командами наших суперників,  і дізналися, що учасниця з команди «Fun-Rout» (м. Рахів) також вийшли у фінал спортивних змагань. Тому ми зустрінемось перед фіналом «ПрофіКемпа» ще один раз. Чекаю на зустріч…»







Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.