вівторок, 19 лютого 2019 р.

«Учасниця команди « MunkachBand» дослідила педагогічну майстерність мами»


Сьогодні, я учасниця команди «MunkachBand» Ангеліна, дослідила професію своєї мами - педагога, директора навчального закладу. Професію вчителя називають вічною. Вона — одна з найдавніших професій. Адже саме через спеціально організовану педагогічну діяльність школи, діти в майбутньому оволодівають всіма іншими професіями. На вчителеві в широкому розумінні завжди тримається не лише освіта, а й держава в цілому. Я з дитинства спостерігала за своєю мамою, вона завжди така добра, привітна, чуйна і головне – дуже розумна. Я завжди хотіла бути схожою на неї. І це вплинуло на мій вибір професії. І спостерігаючи за її роботою я бачу, що педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, яка забезпечує результативність та якість своєї роботи. А керівник – педагог ще повинен бути людиною культури і вселюдських цінностей, провідником ідей державотворення і демократичних змін, людиною великої душі й доброго серця і моя мама така. Вона справжній педагог, яка працює на майбутнє, випереджати свій час. Важливу роль відіграють ще і особистісні якості педагога, його чутливість до іншої людини, гуманність у помислах і діях. Учитель завжди має бути твердим, непохитним, послідовним у своїх вимогах і водночас гнучким, здатним переглядати окремі свої рішення і вимоги, якщо це зумовлено конкретними обставинами та інтересами справи. Навчально-виховна робота потребує від учителя організаторських умінь і здібностей. Педагог має справу з колективом учнів, яким треба повсякчас керувати, діяльність якого необхідно спрямовувати. Це ж стосується його взаємодії з кожним учнем. Тому ефективність педагогічного процесу залежить від правильної організації праці учителя, його уміння об'єднати і згуртувати учнівський колектив. Учитель — головна фігура педагогічного процесу. Його особистий приклад -це могутній фактор виховного впливу. Завдяки спілкуванню з учнями, вчитель виховує їх не тільки словом, а й всіма якостями своєї особистості. Головне завдання вчителя — навчати і виховувати. У ньому закорінені функції педагога. Цінність учительської праці я вбачаю в умінні бути організатором процесу засвоєння знань , коли вже скоро можу здійснити свою мрію і стати вчителькою, багато зусиль прикладаю для того, щоб усе знати і вміти. Тепер я розумію, що буду у своєму руслі, що правильно вибрала свій шлях . Хоча й нелегка зараз професія вчителя, і не дуже вдячна, проте я впевнена, що це моє призначення. Я спробувала себе в ролі вчителя на уроці , мене люблять діти, а головне – я їх люблю. Я відчуваю, що можу багатьом допомогти в майбутньому. А головне в житті – це дійти до поставленої мети, удосконалити мету. Я вважаю, що професія вчителя – найпотрібніша і найпрекрасніша в нашому суспільстві. Від учителів багато в чому залежить майбутнє покоління. Робота вчителя – дуже відповідальна. Можна не відразу побачити плоди своєї праці, тому що вони проявляються через багато років. І якщо це була наполеглива праця у вигляді виховного процесу своїх вихованців, то результат обов’язково має порадувати і заявити про себе високими їх досягненнями!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.