пʼятницю, 28 вересня 2018 р.

Дана «Мій девіз: Здоровий спосіб життя»


До Міжнародного Дня туризму в міському парку Андрія Кузьменка відбулися змагання за сприянням Мукачівського центру позашкільної освіти та управління освіти, молоді та спорту Мукачівського міськвиконкому серед учнів мукачівських загальноосвітніх шкіл. Спартакіада проходила в три етапи: пішохідний туризм, велотуризм та водний туризм. Веселі і дружні старти не залишили байдужими учасників змагань.
В змаганнях взяла участь наш профікемпівець Даночка, яка пропагандує здоровий спосіб життя і команда «MunkachBand» вирушили її підтримати в змаганнях.
«Я думаю, той, хто веде правильний спосіб життя, завжди сповнений енергії і сил, у такої людини завжди гарний настрій, у нього постійно є бажання щось робити, я завжди свіжа і життєрадісна, не спізнююсь на важливі зустрічі та побачення. Заняття спортом допомагає зберегти свою фігуру в хорошій формі, спорт вчить мене бути стійкою.
Той, хто привчає себе до спорту, більш дисциплінований і організований, може володіти собою і пересилювати себе, це дуже важливо. Його відрізняє бадьорість і гарне самопочуття, він може зарядити своєю позитивною енергією іншого. Людина, яка введе здоровий спосіб життя, легше переносить проблеми і негаразди, може зарядити своєю позитивною енергією іншого. Здоровий спосіб життя – основа здоров’я і активності!





Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.