середу, 23 січня 2019 р.

Роман, учасник команди «MunkachBand»: "лікар – моя майбуня професія"


Я учасник команди ПрофіКемпу Роман сьогодні завітав в медичний заклад нашого міста до свого тата, сімейного лікаря з 20 річним стажем роботи, з метою дослідження професії лікаря. Всі професії важливі та потрібні у світі. Хтось мріє стати репортером чи журналістом, щоб писати цікаві статті та доносити до людей новини. Хтось хоче бути спортсменом, щоб досягати все вищих і вищих висот. А я мрію стати лікарем, як мій тато. Професія лікаря - це одна з найдавніших професій на землі. В дитинстві мій тато завжди приходив мені на допомогу, коли я хворів. Я, зрозумів, що ця професія потребує постійного вдосконалення, великих знань, високої майстерності, бо кожен час має свої хвороби століття. І, на жаль, цим хворобам немає кінця. Я прагну стати лікарем, бо хочу турбуватися про здоров'я людей, продовжувати їхній вік, вчасно рятувати їм життя, надаючи професійну медичну допомогу. І в своїх роздумах про своє майбутнє я ціную таких людей, які раз і назавжди присягнулися словами клятви Гіпократа і не зрадили її. Спостерігаючи за роботою свого тата я зрозумів що бути лікарем – це покликання, це гуманність і милосердя, це людська вдячність. Допомагати людям - це надзвичайно благородна справа. А професія медика – найгуманніша, адже вона покликана стояти на сторожі людського життя. Саме медики дарують здоров’я людям, рятують від найрізноманітніших хвороб. Тому образ медика в моїй уяві пов’язаний з надією і захистом. Кажуть, що лікар – це посередник між людиною і Богом. Дійсно, у багатьох ситуаціях мед¬працівник є останньою рятівною інстанцією для хворого. Клятва Гіппократа спонукає людей у білих халатах перебороти всі емоції й особисті негаразди, щоб виконати свій обов’язок. Лікар часто лікує не лише тіло, а й душу людини, вселяючи в її серце віру та надію. І це не можуть не цінувати ті, кому медики дарують радість одужання чи поліпшують якість здоров’я і життя.

Ця професія вимагає мужності, необхідність прийняття єдиного правильного рішення, від якого залежить людське життя. Мабуть, заради цієї миті і варто багато вчитися та працювати, щоб присвятити себе кращій на землі професії - бути лікарем. Я так вирішив…


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.