четвер, 11 жовтня 2018 р.

Продовжуємо знайомство : Роман


«Нумізматика. Моє хобі-колекціонування монет»
Роман – голова Мукачівської ради старшокласників в місті (МУРС). Рада старшокласників займається розробкою і виконанням проектів пов’язаних з облагородження міста і створенням туристичних родзинок Мукачева, а також Роман захоплюється нумізматикою.
Колекціонери – це дуже допитливі люди. Я маю свій предмет захоплення, збираю марки, колекціоную монети. Нумізматика вивчає монети: скільки вони важать, якої проби метал, що зображено й написано на монеті, для чого вона викарбувана. Нумізматика зароджувалося як колекціонування. Не менш популярно для мене є і колекціонування поштових марок різних часів і країн. У минулому столітті це хобі було також затребуване, як зараз планшет або ноутбук. Колекціонування монет – це одне з видів хобі, яке для більшості колекціонерів почалося випадково. Моє хобі займає в житті належне місце і я виявляю поміркованість, то воно може бути чудовим способом приємно провести час, розслабитись і навіть дізнатися багато нового і можливо в майбутньому я стану відомим колекціонером!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.