середу, 17 жовтня 2018 р.

Знайомимося далі з учасниками команди «MunkachBand»: Крістіна – майбутній диригент!


У кожної людини є своє улюблене заняття, а в мне це заняття вокалом і танцями. Це моє хоббі. Адже щоб співати або займатися вокалом, потрібне покликання і повинен бути талант. А я люблю співати, особливо в хвилини радості, коли співає моя душа. І мені це подобалося ще в дитинстві.
Мені здавалося, що я буду співачкою, і я часто ставила для гостей і батьків концерти, і навіть за заявками. Я завжди із задоволенням дивлюся на талановитих людей, які беруть участь в різних творчих пісенних конкурсах. А танці для мене – це моя енергія, моя сила, моя життя. В танці я відкриваюся, відчуваю музику, отримую задоволення. Це хобі залишиться зі мною на завжди. І надалі я хочу пов’язати з ними зв’язок ще глибше. Хочу вивчитися на диригента і викладати. Адже улюблене заняття завжди буде приносити радість. Особливо якщо робота до душі, то й жити буде вже легше і цікавіше. І я мрію, щоб моє хоббі перетворилось в мою майбутню професію - диригента. Я буду керувати підготовкою твору до виконання, проводити репетиції, диригувати оркестром, хором, ансамблем. Я забезпечу ансамблю стрункість і технічну довершеність виконання. Моїм завданням буде відтворити за допомогою керованого колективу виконавців свої художні наміри, своє розуміння твору!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.