середу, 17 жовтня 2018 р.

Знайомтесь : учасниця команди «MunkachBand» - Анастасія.


Сильні, відомі та успішні мають захоплення. Захоплення — це щось таке, чому людина присвячує свій вільний час. Хтось, навчаючись в школі, так захоплюється якимось предметом, що це для нього стає захопленням і в подальшому житті, а може стати навіть професією. Існує багато речей, які викликають у мене інтерес, проте серед них я хочу виділити малювання та випічку. Коли в мене з’явилися мої захоплення, кожен мій день став цікавим. Мені легше даються домашні справи та уроки, бо я з нетерпінням чекаю можливості присвятити час своїм захопленням. Мені ніколи не сумно, а в голові постійно безліч творчих ідей. На мою думку, кожна людина має знайти для себе такі заняття, які дозволяють їй одночасно розвивати свої здібності, відпочивати, приємно проводити час та знайомитися з цікавими людьми. Мені подобається, що під час малювання я залишаюся я можу сконцентруватися на тому, що роблю. Цікаво, що хоча це кропіткий, енергоємний процес, поки малюю, я дійсно відпочиваю. Мені приємно, коли в мене виходить гарний малюнок, який подобається іншим людям. Гадаю, коли в мене буде більше вільного часу, я буду більше розвивати свої здібності. 

Інше моє захоплення – це випікання солодощів. Першими смаколиками, які спекла власноруч, були тістечка за рецептом мами. Повітряні креми, шоколадні помадки, ароматна випічка і ідеї смачних начинок – це моє життя і моє хобі родом з дитинства. З дитинства я була першим дегустатором всіх нових маминих рецептів. Кондитер – це, свого роду, алхімік, я б сказала – чарівник, який повинен вміло поєднати різноманітні інгредієнти і при цьому точно знати смак, який він хоче отримати. Мені здається, у мене це виходить. Мої капкейки та пряники знають і люблять! Я навіть маю індивідуальні замовлення.
Я завжди перебуваю в пошуку і прагненні створити щось нове, незвичайне. Я завела кулінарний блог. Моя солодка продукція ніколи не буває однотипною і одноманітною і я не зупинюся на досягнутому. Я хочу в майбутньому дивувати покупців, моя продукція обовязково повинна викликати позитивні емоції, приносити радість і насолоду!





Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.