середу, 31 жовтня 2018 р.

Fun-Route досліджує спеціальності сфери туризму для майбутнього абітурієнта

Fun-Route підготували інформаційне дослідження  щодо спеціальностей, за якими може навчатися майбутній професіонал туристичного бізнесу. Туристична сфера на Рахівщині має реальні перспективи розвитку завдяки унікальним природним об’єктам. Саме тому туристичний ринок потребує підготовки висококваліфікованих спеціалістів. В комплексній роботі ми з’ясували, що існують чотири спеціальності сфери туризму:


Туризм
Тут потрібно вивчати іноземні мови (зазвичай не менше двох), географічні, економічні, управлінські дисципліни - все у доповненні до діяльності у туризмі: туристичне ресурсознавство, економіка туристичного ринку, мотивація споживача послуг і т.п. 
Соціально-культурний сервіс і туризм.

В даному напрямку можна здобути  глибокі знання у галузі світової культури і мистецтва, української і зарубіжної літератури, країнознавства, вивчатимуться соціально-економічні дисципліни.

Туризм, Соціально-культурний сервіс і туризм
У кожному ВНЗ представлено як мінімум дві-три спеціалізації: "туризм", "ресторанний бізнес", "готельний сервіс" тощо. Головна увага при навчанні зосереджена на дисциплінах, пов'язаних з культурою та мистецтвом: українська і зарубіжна література, країнознавство, соціолінгвістика. Ці знання необхідні, щоб зацікавити клієнта і розповісти йому про нюанси того чи іншого маршруту.  
Професії спеціальності туризм: інструктор-методист з туризму; екскурсовод; інструктор оздоровчо-спортивного туризму (за видами туризму); організатор подорожей (екскурсій); організатор туристичної і готельної діяльності; фахівець з готельного обслуговування; фахівець з розвитку сільського туризму; фахівець з туристичного обслуговування; фахівець із конференц-сервісу; фахівець із організації дозвілля; фахівець із спеціалізованого обслуговування; фахівець із туристичної безпеки; інспектора з туризму; інструктор-методист з туризму; агент з організації туризму; адміністратор (господар) залу; адміністратор черговий; інструктор спортивного з туристичним супроводом (за видами туризму); провідник (за видами туризму).
Ті, хто спинився на "Туризмі", багато уваги приділятимуть географії, соціально-економічній географії, країнознавству, географії туризму та іноземним мовам. Тут навчать формувати туристичні тури і екскурсійні програми із врахуванням особливостей туристичних зон і центрів і побажань клієнтів, ознайомлять з особливостями трансферу - проїзду туристів від місця прибуття до місця проживання. Головне завдання фахівця з туризму - довідатися все можливе і неможливе про тури і готелі: чим і як там годують, які пропонують номери, чи існують дитячі екскурсії тощо.

Для кого: Ці спеціальності просто створені для гуманітаріїв. Якщо вам важко даються іноземні мови, ви не дуже любите спілкуватися і прискіпливо з'ясовувати найдрібніші подробиці, вам навряд чи вони підійдуть.

Менеджмент організації.

Складовою частиною менеджменту туристичного підприємства є управління персоналом організації. У кінцевому вигляді управління виробничо-господарською діяльністю туристичної організації зводиться до управління людьми. Менеджмент персоналу передбачає свідоме регулювання діяльності трудового колективу, а саме: форм його організації, характеру взаємовідносин між його членами, формування психологічного клімату, управління конфліктами, мотивації дій тощо. 
У сфері туризму найпоширенішою і найзатребуванішою є професія менеджера. Особливо популярні менеджерські спеціалізації: "готельний і туристичний бізнес", "менеджмент туризму", "фінансовий менеджмент у туризмі", "екскурсійний менеджмент", "менеджмент спортивного туризму", "менеджмент санаторно-курортної справи".

Як правило, менеджери працюють у компаніях-туроператорах, які займаються розробкою і створенням турів. Головне завдання менеджера - знайти і запропонувати досвідченим мандрівникам нові об'єкти для ознайомлення і відпочинку, створити маршрут, підібрати близько розташовані готелі, визначити, який транспорт зможе доставити туристів, продумати екскурсійну програму.

Майбутній менеджер вивчає управлінські дисципліни. Вони можуть бути загальними ("маркетинг", "менеджмент", "управління персоналом") і конкретними, тобто мають безпосереднє відношення до діяльності турфірм ("організація в'їзного, виїзного і внутрішнього туризму", "якість туристських послуг").

Щоб навчити студентів грамотно усувати конфлікти, третина навчального часу відводиться психологічним тренінгам і діловим іграм. Наприклад, розігруються ситуації "розлючений клієнт", "клієнт вам не довіряє". 

Для кого: Для тих, хто має хорошу пам'ять, уміє співставляти і аналізувати інформацію, а головне - здатний у будь-якій ситуації залишатися спокійним та дипломатичним.

Економіка і управління на підприємстві.

У навчальному плані практично ті ж дисципліни, що й на спеціальності "Менеджмент організації", але фінансові і економічні предмети вивчаються більш ґрунтовно.
Ця спеціальність - для майбутніх економістів. Закінчивши навчання за однією із спеціалізацій - "організації діяльності турфірми", "організації діяльності готельного комплексу", "організації діяльності підприємства громадського харчування" - ви будете готові керувати турфірмами, готелями і навіть започаткувати свою справу.

Тим, хто мріє про власний бізнес, необхідно досконало вивчити "економіку ресторанно-готельного бізнесу", "стратегічний менеджмент у туризмі", "бухоблік на підприємстві туризму". 
Щоб приваблювати нових клієнтів, майбутньому економісту і керівнику необхідно рекламувати свої послуги. 
Крім загальноприйнятих туристських інформаційних програм майбутні економісти-менеджери вивчають 1С - для роботи з бухгалтерськими документами, Microsoft Project - для керування проектами. 

Для кого: Опанувати цю спеціальність навряд чи під силу гуманітарію: економісту передовсім потрібні логіка і математика.







Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.