середу, 10 жовтня 2018 р.

Знайомимося далі з командою "MunkachBand"


Ангеліна - майбутній філолог: особливості і перспективи в роботі»
Моїм захопленням є читання книг, яке займає дуже значиме місце в моєму житті. Я постійно читаю щось нове, розвиваюся й удосконалююся. І я раджу всім, хто ще не почав читати, скоріше почати, вибрати те, що цікаво саме вам. Улюблене заняття відкриває в кожній людині найкращі якості, змушує розвиватися як розумово, так і відточувати свій навик на фізичному рівні. 
Книги – це не тільки знання та мудрість, це особливий світ людських почуттів. Особисто для мене, вони є духовною скарбницею. Прочитавши твір, я переосмислюю власне життя, занурююсь у душу та намагаюсь краще зрозуміти себе. Книга робить мене освіченою, змушує осмислити своє життя і зробити певні висновки. Крім того, книги - це близькі друзі, які формували мій світогляд, навчали історії рідного краю, а також знайомили зі світом. Книга для мене - це цілий світ, в якому відбуваються неймовірні події. Вона хороший порадник і співрозмовник. Я звертаюся до неї, коли мені сумно чи весело, я тривожуся або намагаюся знайти виправдання власним вчинкам. Мені цікава поведінка героїв роману, тонкий опис природи, захоплюючий детективний або пригодницький сюжет. Поруч з гарною книгою я стаю кращою, розумнішою, серйознішою.
Я вважаю, що не можна бути культурною людиною своєї країни, не знаючи свого народу, своєї мови, літератури. Література не існує без книг. З них ми пізнаємо багато цікавого, беремо для себе щось корисне. З книжками ми відпочиваємо, працюємо, сміємося та ридаємо. В них письменники намагаються досконало показати нам життя людей, історичні події, щось цікаве. Отже, книга має багато функцій. Особисто для мого життя книги мають значення пізнавального, інформаційного та розважального джерела.
Про свою майбутню професію : Філолог - професія, що вивчає письмові тексти і на основі їх змістовного, мовного і стилістичного аналізу - історію і сутність духовної культури даного суспільства. Моя майбутня професія приваблює мене в першу чергу свободою, яку вона дає. На мій погляд, кожна людина, так чи інакше, прагне бути незалежною - самостійно вирішувати, коли працювати, коли займатися сімейними справами, а коли відпочивати.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.