Сьогодні профікемпівці продовжують своє дослідження, щодо закладів, де можна покуштувати шось смачненьке, та не тільки скуштувати, а і добряче попоїсти.
Ресторація "Підкова Щастя", запрошує на смачні комплексні обіди.
Fun-Route дізнається першими про все, що робиться в житті міста та району. Сьогодні ми відкрили для себе декілька нових професій, серед них професія рекламіст (менеджер з реклами).
Менеджером з реклами, PR-менеджером або рекламістом називається фахівець, здатний ефективно маніпулювати думкою потрібної цільової аудиторії. Звідси робимо висновок, що ця людина вміє користуватися особливим інструментарієм і володіє спеціальними навичками.
Умовно розділимо сфери діяльності на дві:
PR-менеджер, який працює в рекламному агентстві або на себе;
цей же фахівець, що входить в штат компанії, що виробляє певні товари.
Чим займається рекламіст?
Отже, в першому випадку рекламіст займається тим, що шукає клієнтів, яким пропонує розмістити рекламу про їх продукт у газеті, в інтернеті, та де завгодно. Структуру діяльності такої людини уявити не складно. Йому необхідно створити базу потрібних контактів, а потім, шляхом холодних або гарячих дзвінків, електронних або звичайних листів, особистого відвідування зацікавити клієнта в послугах, своїх або агентства, на яке він працює.
Піарник цієї сфери повинен вміти «смачно» піднести свої послуги для різних областей бізнесу; не важливо, ніж його клієнт торгує – памперсами або шиберними засувками. Тобто в даному випадку PR-менеджер рекламує спочатку себе, а потім, коли все пройшло успішно, просуває продукт клієнта.
.







Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.