четвер, 6 грудня 2018 р.

Команда «MunkachBand». Досліджую професію журналіста


Сьогодні я, учасниця команди ПрофіКемп «MunkachBand» Яна, відвідуючи місцеву телерадіокомпанію, дослідила професію журналіста та спробувала себе в ролі телеведучої. 
Хто такий журналіст? Це професія чи спосіб життя?

Хто першим повідомляє про події в “гарячих точках”, про екстремальні ситуації, про сенсаційні випадки, про курйозні ситуації? Перед ким широко відкриваються двері високопосадовців, концертні зали; кому розкривають душу частіше ніж психологам, гукають на світські заходи? Все це про людину, професія якої – журналіст.
Я рахую , що журналістика – одна з найцікавіших професій, жоден інший різновид людської діяльності не дає такої можливості для самореалізації. Це одна з найбільш публічних професій, яка дозволяє максимально швидко з найменшими витратами зробити з себе “зірку”, незалежно від когось іншого. Журналіст – це людина яка працює “сама на себе” і, на відміну від інших професій, має можливість отримувати подвійну зарплатню, ставку і гонорари. Попри особисті амбіції журналіст завжди пам’ятає для кого він працює - для суспільства. І саме соціальний зміст його професії робить його популярним у мільйоннії аудиторії. Журналісту завжди болить “несправедливість”, “кривда”, “обман” , і саме з цими явищами він завжди бореться. В мене склалося враження, що журналіст – це, мабуть, один з найбільш розумних і обізнаних людей, таке враження, що він знає все і про все. Він може розповісти і зацікавити, навчити й розтлумачити, він може виховати й розважити. Журналіст – це друг і порадник, охоронець і герой, автор й ведучий….
Я думаю, що якщо, людина комунікабельна і креативна і її цікавлять події сучасності, схильна до аналізу, вправно володіє словом і фіксує життєвий вир на плівку фотоапарату, відеокамери чи диктофона, то професійний шлях має бути пов’язаний з журналістикою!!!
Я мрією подорожувати, мрію побачити себе по телевізору; хочу спілкуватися з президентом, зірками шоу-бізнесу та спорту; люблю екстремальні види спорту, мені подобається ловити життя на фотокамеру, вважаю, що я комунікабельна і маю особисту харизму…
То мій діагноз зрозумілий – Я майбутній Журналіст!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.