пʼятницю, 5 квітня 2019 р.

Oil City в медіа-просторі























Сьогодні ми живемо в медіа-культурі і залежимо від ЗМІ у нашому сприйнятті світу. Не є секретом, що зв’язок між членами суспільства підтримується і формується засобами масової інформації, при цьому повідомлення ЗМІ не тільки відображають, а й видозмінюють реальність. Тому достовірність фактів про кожний об’єкт, що упродовж року досліджувався Бориславською командою «Oil City», а це 10 основних об’єктів, що входять у туристичний маршрут, 6 об’єктів інфраструктури, задіяних у проекті, була перевірена.
Наш «ПрофіКемп» – це як величезна професіографічна екскурсія. Всі учасники команди мали можливість не тільки вивчати рідний край з історичної точки зору, а й познайомитися наживо зі світом професій, торкнутися кожної власними руками в майстер-класах та поспілкуватися з представниками різних сфер діяльності.
Ми бачили та вивчили надзвичайно багато! Ви просто собі не уявляєте, скільки цікавого у нашому регіоні! Логічно ж, цим цікавим треба поділитися з оточуючими. І як це зробити? Звичайно, ж, провести PR-кампанію.
Поряд з класичними засобами масової інформації, а це місцевий часопис «Нафтовик Борислава» і радіоредакція «Слово», ми використовували нові та сучасні ЗМІ, засновані на Інтернеті – власні сторінки Бориславської міської філії ЛОЦЗ та учасників команди в соціальних мережах Facebook та Instagram, сторінка проекту «ПрофіКемп» у Facebook, офіційні сайти Бориславської міської ради та Східницької селищної ради, блог «ПрофіКемп». Не забувала команда й про особисті спілкування з рідними, друзями, знайомими.
Отже, «МИ НА РАДІО»: започатковано рубрику «Профікемп: погляд у майбутнє», де учасники проекту розповідали про сам проект та мали змогу дебютувати у ролі радіожурналіста. Таким шансом скористалися Юрій Данилюк (розповідь про музей нафтової і газової промисловості та інтерв’ю з науковим співробітником музею Олегом Микуличем, Марта Мількович (розповідь про навчально-реабілітаційний  центр «Гармонія» та інтерв’ю з директором Наталією Тіщенко), Оксана Мрозек (інтерв’ю з завідувачкою Центральної бібліотечної системи Наталією Бараняк), Вікторія Яворська (інтерв’ю з директором Міського палацу культури Ігорем Мельником). А також в гостях у радіо «Слово» була директор БМФЛОЦЗ Галина Цибенко. Окрім цього, маємо розповідь команди про проект «ПрофіКемп» під час участі в «Андріївських вечорницях» та 2 передачі з історико-краєзнавчої конференції «Стежками рідного краю».



«МИ В ДРУКОВАНИХ ВИДАННЯХ»: на сторінках часопису «Нафтовик Борислава» опубліковано 3 матеріали  - «Літо в барвах Профікемпу» (учасниця проекту Марта Мількович), ««Oil City»: від глибини нафтових родовищ до новітньої історії Борислава» (нач.відділу активної підтримки безробітних БМФЛОЦЗ (Олена Шевченко); «ПрофіКемп: стежками рідного краю» (власний кореспондент газети).




Можемо похвалитися, що наші рекламні буклети завдяки працівникам готельного комплексу «ТуСтань», як одного з  досліджуваних об’єктів інфраструктури, поїхали у Баку.


Проект ще діє. PR-кампанія триває!


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.