Сьогодні ми живемо в
медіа-культурі і залежимо від ЗМІ у нашому сприйнятті світу. Не є секретом,
що зв’язок між членами суспільства підтримується і формується засобами масової
інформації, при цьому повідомлення ЗМІ не тільки відображають, а й видозмінюють
реальність. Тому достовірність фактів про кожний об’єкт, що упродовж року
досліджувався Бориславською командою «Oil City», а це 10 основних об’єктів, що входять у туристичний маршрут, 6 об’єктів
інфраструктури, задіяних у проекті, була перевірена.
Наш «ПрофіКемп» –
це як величезна професіографічна екскурсія. Всі учасники команди мали
можливість не тільки вивчати рідний край з історичної точки зору, а й
познайомитися наживо зі світом професій, торкнутися кожної власними руками в
майстер-класах та поспілкуватися з представниками різних сфер діяльності.
Ми бачили та
вивчили надзвичайно багато! Ви просто собі не уявляєте, скільки цікавого у
нашому регіоні! Логічно ж, цим цікавим треба поділитися з оточуючими. І як це
зробити? Звичайно, ж, провести PR-кампанію.
Поряд з класичними
засобами масової інформації, а це місцевий часопис «Нафтовик Борислава» і
радіоредакція «Слово», ми використовували нові та сучасні ЗМІ, засновані на
Інтернеті – власні сторінки Бориславської міської філії ЛОЦЗ та учасників
команди в соціальних мережах Facebook та Instagram, сторінка проекту «ПрофіКемп» у Facebook, офіційні сайти Бориславської
міської ради та Східницької селищної ради, блог «ПрофіКемп». Не забувала
команда й про особисті спілкування з рідними, друзями, знайомими.
Отже, «МИ НА
РАДІО»: започатковано рубрику «Профікемп: погляд у майбутнє», де учасники
проекту розповідали про сам проект та мали змогу дебютувати у ролі
радіожурналіста. Таким шансом скористалися Юрій Данилюк (розповідь про музей
нафтової і газової промисловості та інтерв’ю з науковим співробітником музею
Олегом Микуличем, Марта Мількович (розповідь про навчально-реабілітаційний центр «Гармонія» та інтерв’ю з директором Наталією
Тіщенко), Оксана Мрозек (інтерв’ю з завідувачкою Центральної бібліотечної системи
Наталією Бараняк), Вікторія Яворська (інтерв’ю з директором Міського палацу
культури Ігорем Мельником). А також в гостях у радіо «Слово» була директор БМФЛОЦЗ
Галина Цибенко. Окрім цього, маємо розповідь команди про проект «ПрофіКемп» під час участі в
«Андріївських вечорницях» та 2 передачі з історико-краєзнавчої конференції
«Стежками рідного краю».
«МИ В ДРУКОВАНИХ
ВИДАННЯХ»: на сторінках часопису «Нафтовик Борислава» опубліковано 3
матеріали - «Літо в барвах Профікемпу»
(учасниця проекту Марта Мількович), ««Oil City»: від глибини нафтових родовищ до новітньої історії Борислава»
(нач.відділу активної підтримки безробітних БМФЛОЦЗ (Олена Шевченко);
«ПрофіКемп: стежками рідного краю» (власний кореспондент газети).
Можемо похвалитися,
що наші рекламні буклети завдяки працівникам готельного комплексу «ТуСтань», як
одного з досліджуваних об’єктів
інфраструктури, поїхали у Баку.
Проект ще діє. PR-кампанія триває!
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.